شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

mp3 player شوکر

قلم

+ آدمک آخر دنياست بخند... آدمک مرگ همين جاست بخند... دست خطي که تو را عاشق کرد... شوخي کاغذي ماست بخند... آدمک خل نشوي گريه کني... کل دنيا سراب است بخند... آن خدايي که بزرگش خواندي... به خدا مثله تو تنهاست بخند...
*سحربانو*
کسي ميدونه ايشون چرا نيستن..؟
پروانگي
نع!
*سحربانو*
:)

قلم

+ جناب آقاي مهدي هاشمي چندي پيش تحت عنوان کسالت قلبي به بيمارستان خصوصي دي منتقل شد . بنابر گزارش خبرگزاريها ، خدارا هزار هزار مرتبه شکر ، پزشکان حال ايشان را کاملا مساعد و خوب دانسته اند(الحــمـدلله) . در اين فرصت چـــــــــنــــد روزه حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني مد ظله و ديگر دوستان و ه م ک ا را ن آقا مهدي ريز و درشت چندين و چند بار براي ملاقات و تبادل آرائ با ايشان رفته اند .
*نجوا*
91/8/17
قلم
http://safirnews.com/gallery/سياسي/چهره%20ها/مهدي%20هاشمي%20در%20بيمارستان.jpg
*نجوا*
اي بابا / تصوير که نداره

قلم

+ *خبر آنلاين به نقل از عصر ايران* *سخنگوي وزارت خارجه آمريکا: عامل مشکلات اقتصادي ايران «سوء مديريت» دولت است* *
گر چه دولت بي تقصير نيست اما اين ها هم بي غرض نيستن
قلم
بله سرکارخانم طيبه علي . اصلن منظور از زدن فيد هم همين منظور دقيق شماست . وگرنه غربيها که دلسوز ما نيستند .آنها اگر ازدستشون بر بياد هرکاري بتونن عليه ما انجام ميدن..حالا چي شده که براي ما دلسوزي ميکنن..!!!
همه 5 نظر
قلم
بح .....سلام الهه خانم ، خانم خانمها...از اين طرفا؟!خوشحال شدم از ديدار کامنتتون. ..:)
باتاخير سلام ازماست جناب قلم:‏)/شرمنده کامنتتون رونديدم؛ممنونم بزرگوارلطف دارين

قلم

+ *منافقين فعاليت خود در سوريه را اعلام کردند* سخنگوي منافقين در اسلو طي بيانيه‌اي از فعاليت اين گروهک تروريستي در کشور سوريه خبر داد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از «موسسه راهبردي ديده‌بان»، پس از خروج نام گروهک منافقين از فهرست سازمان‌هاي تروريستي، سخنگوي اين گروهک طي بيانيه‌اي اعلام کرد که اعضاي منافقين به گروه‌هاي تروريستي فعال در سوريه کمک خواهند کرد.
*نجوا*
91/7/23
قلم
*يک عده آدم مخبط*
خاک بر سر خرِشون
بعدی همه 18 نظر قبلی
خب پست تر از چهارپا همينا هستن ديگه! براي ايدئولوژي ميجنگن
*نجوا*
خدا لعنتشون کنه که دخترها و پسرهاي مردم رو فريب دادن بردن به هزار نحوست آنهارو کشيدن . مغزهاشون رو شستن . زن و شوهرهارو از هم جدا کردن . بچه هارو از پدر و مادر هاشون جدا کردن. خدا لعنتشون کنه به اضعاف مضاعف

قلم

+ در خبرها آمده بود :طي روز هاي گذشته يکي از دلالاني که به طمع سودهاي ميلياردي در چند روز گذشته اقدام به خريد *يک ميليون و 500 هزار قطعه سکه* کرده بودند پس از کاهش قيمت سکه در اثر فشار رواني ناشي از ويران شدن کاخ آروزهايش در تهران اقدام به خودکشي کرد!!!!!!!
قلم
يعني ايشان بيش از *1500000000000 ( يکهزار و پانصد مـــيــــليــــــــارد تـومــان !!) پول داشته* و سرمايه گذاري کرده ، بعد فرضا دويست سيصد ميليون فرضا ضررکرده ..بعدشم خودشو کشته!!!!!!!!...خدايا يعني يه آدماي اينقدر احمقي ايييييينهمه پول دارن ...انگاري يه جاي مطلب يه جوريه هاااا....؟؟؟؟؟؟
پرشين

قلم

+ خبرگزاري فارس :عليزاده طباطبايي (وکيل مهدي هاشمي) با اشاره به خبر برخي سايت‌ها درباره «ابراز رضايت خانواده هاشمي رفسنجاني از نحوه برخورد دستگاه قضا با مهدي و فائزه هاشمي» گفت: آقاي هاشمي گفتند انتظار داريم با مهدي طبق قانون رفتار کنند و اگر ديديم روال غيرقانوني طي مي‌شود، حتما عکس‌العمل نشان مي‌دهيم.
قلم
91/7/18
تکبير
بابا ازاده
قلم
درود بر جمالت جناب راشدخان
قلم
آ محمد تقي . دس شما درد نکنه . مگه آزادي چيز بديه؟..:دي

قلم

+ *16 مهر روزجهاني کودک*
قلم
91/7/18
من مي ترسم اينقدر که زياد دور و بر آرميتا رو مي گيرن بدتر نتيجه عکس بده و براش خوب نباشه....
قلم
بله درسته . بقول بزرگي ميگفت : شهرت زياد براي بچه ها ميتونه مخرب باشه ...البته و حتما خدا پشت و پناهش هست
قلم
بله .. هرچيزي حدش خوبه ..انشاالله

قلم

+ (آقاي هاشمي خطاب به آقاي ناطق براي کانديداتوري رياست جمهوري _نقل در آرمان_)گفتم: هنوز وضع جسمي و سن شما بهتر از من است و بياييد. ايشان هم برعکس به من مي‌گفت. اما همه حرف بود. گفتم که ديگر نمي‌توانم بيايم و آقاي ناطق هم عذرهايي داشت.»
قلم
شمارو بخدا اينقد تعارف نکنيد..آخه ماهم دل داريم ..اي بابا ..
ميخوان من برم؟:))
بعدی همه 17 نظر قبلی
قلم
:)))))))) ...يني بريم آب خنک بخوريم...آي ميچسبه الان ..تشنمه پس رفتم که آب خنک بخورم ....:ديييي
سلام برسونيد:))

قلم

+ *هيچ چيزي به اين اندازه يه خانم رو خوشحال نميکنه که بهش بگيد : اين خواهرتونه؟..اصلن بهتون نميادکه دخترتون باشه ..:)*
قلم
91/7/16
قلم
*مــــــــــــــــــــــــــــادر*
:))
شما هم بلدينا!
قلم
:) تازه کلاس اولم..:دي

قلم

+ *براي قطره اي محبت*
قلم
91/7/14
قلم
*گاهي چترها را بايد برعکس گرفت*
قلم
:))

قلم

+ *مرسي به سادات "نشان افتخار" مي دهد!* سخنگوي رييس جمهور مصر از اعطاي نمادين نشان "گردنبند نيل" به انور سادات رييس جمهور معدوم مصر خبر داد. به گزارش العالم،ياسرعلي سخنگوي رياست جمهوري مصرامروزاعلام کرد: محمد مرسي نشان "ستاره افتخار" و "گردنبند نيل" را در سالگرد پيروزي در نبرد اکتبر، به طور نمادين به انور سادات رييس جمهور اسبق اين کشور اعطا خواهد کرد.
قلم
لازم به ذکر است اين اقدام در حالي صورت مي گيرد که رييس جمهور معدوم مصر به سبب مشارکت در امضاي پيمان ننگين کمپ ديويد، در مهر ماه 1360 به دست خالد اسلامبولي و يارانش اعدام انقلابي شد و اقدام سادات همواره به عنوان يکي از ذلت بار ترين مقاطع تاريخ تحولات معاصر جهان عرب در برابر اسرائيل به شمار مي رود.

قلم

+ خبرگزاري فارس :دولت ترکيه مجوز دخالت ارتش اين کشور در خاک ترکيه را صادر کرده‌است و قرار است ساعت 10 صبح امروز به وقت ترکيه نمايندگان اين کشور به همين منظور تشکيل جلسه بدهند.
قلم
91/7/13
قلم
بوي جنگ مياد . خليفه عثماني به کجــا مي رود ؟!
حالا اين عکس چ ربطي به متن فيد داره؟!!
همه 8 نظر
سلام عليکم... فکر نميکنم اين تصوير مناسب فضاي عمومي پيامرسان باشد... محتواي مناسب مجوز استفاده از هر تصويري را فراهم نميکند...
قلم
و عليکم السلام آقاي ذره بين .... اي آقا ، خليفه و رهبر اسلام گرا ي همسايه بازيگر اين صحنه هست اونوقت شما ميفرماييد عکس نيم بندي از اون( که تازه نصفش هم پوشيده شده ) اينجا مناسب نيست .

قلم

+ *في بيوت أذِنَ اللهُ أنْ تُرْفَعَ و يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ*
◕‿◕
يَني چي؟
قلم
رهبر عزيزمان به همراه پدر گراميشان
◕‿◕
عزيزمان؟

قلم

+ *ارائه دادخواست دانشجويان براي محاکمه مهدي هاشمي به قوه قضائيه*
قلم
-به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در واکنش به ورود مهدي هاشمي به کشور با تنظيم دادخواستي با بيش از 2 هزار امضاء خواستار برخورد قاطع و قانوني با وي شد. دانشجويان اين دادخواست را روز گذشته (سه‌شنبه) 10 مهرماه به قوه قضائيه تحويل ‌دادند.
قلم
-متن کامل اين دادخواست به شرح زير است: پس از ماه‌ها انتظار، خبر بازگشت آقاي مهدي هاشمي رفسنجاني مطرح شده است. مدت‌هاست که اتهامات متعدد و گسترده‌اي به وي وارد است که دستگاه قضا تاکنون اقدام عاجلي در اين زمينه صورت نداده است. برخي از اعترافات متهمين اصلي فتنه 88 نشان مي‌داد که مهدي هاشمي با عنوان آقازاده درجه 1 کشور
همه 6 نظر
قلم
آيا مي‌توانند به همين سادگي اصل 49 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران را ناديده بگيرند که دولت (نظام جمهوري اسلامي ايران) را موظف مي‌کند تا ثروت‌هاي ناشي از ربا، غصب، رشوه، اختلاس، سرقت و غيره را گرفته و به صاحب حق رد کند و در صورت معلوم نبودن او به بيت‌المال بدهد.
قلم
رياست محترم قوه قضائيه دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر کشور حفظ جايگاه نظام اسلامي را از اوجب واجبات مي‌دانند و رسيدگي به اين پرونده و احقاق حق ملت را که طبق ماده 187 قانون مجازات اسلامي، محارب محسوب مي‌شود يا حداقل طبق ماده 500 قانون مجازات اسلامي محکوم به مجازات‌اند، از جنابتان خواستارند.

قلم

+ خبرگزاري فارس:آيا مهدي هاشمي علي رغم داشتن پرونده قضايي در ايران،‌ بازداشت در تهران را بر دستگيري در لندن و استرداد به کانادا ترجيح داده و در يک ماجراي معکوس، اين بار از لندن به تهران گريخته است؟
قلم
آنگونه که مجله کانادايي «مک لينز» مي نويسد، ماجرا از اين قرار است که فردي به نام «هوشنگ بوذري»‌ که هم اکنون تابعيت کانادايي دارد،‌ در سال 2005 با مراجعه به دادگاه اونتاريو کانادا (Ontario Court of Justice) مدعي مي شود که در اوايل دهه 70 شمسي، در جريان امضاي يک قرارداد نفتي بزرگ با ايران،‌ «مهدي هاشمي» -از مديران نفتي وقت-‌ از وي درخواست مي کند که اگر مي خواهد اين قرارداد به ثمر بنشيند،‌
قلم
بايد 50 ميليون دلار به وي بپردازد؛‌ اما چون مهدي هاشمي از پرداخت اين رقم خودداري مي کند، در جريان يک سفر به تهران در خرداد 1372 توسط افراد ناشناسي ربوده شده و به زندان منتقل مي شود. تا اينکه پس از 8 ماه حبس،‌ آزاد و متوجه مي شود که از قرارداد عظيم وي نيز خبري نيست و شرکتي متعلق به مهدي هاشمي، قرارداد مذکور را به نام خود منعقد کرده است.
قلم
‌دادگاه عالي اونتاريو ابتدا در سال 1384 (مي 2005) از هاشمي مي خواهد براي دفاع از اتهاماتي که عليه وي مطرح است به کانادا برود و پس از امتناع مهدي،‌ سرانجام در مردادماه 1390(اوت 2011) به طور غيابي او را به پرداخت 13 ميليون دلار به بوذري و خانواده اش محکوم مي کند.
قلم
با اين وصف،‌ آيا مهدي هاشمي علي رغم داشتن پرونده قضايي در ايران،‌ بازداشت در تهران را بر دستگيري در لندن ترجيح داده و در يک ماجراي معکوس، اين بار از لندن به تهران گريخته است؟ آيا در صورتي که دستگاه قضايي کانادا حکم جلب مهدي هاشمي را از طريق اينترپل پيگيري کند، ايران وي را در اختيار اينترپل قرار خواهد داد؟ اينها سئوالاتي است که گذشت زمان پاسخ آنها را روشن خواهد ساخت.(خلاصه اي از متن خبرگزاري فارس)
mp3 player شوکر
قلم
رتبه 95
1 برگزیده
493 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
قلم عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top