شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج

قلم

+ *ارائه دادخواست دانشجويان براي محاکمه مهدي هاشمي به قوه قضائيه*
قلم
-به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در واکنش به ورود مهدي هاشمي به کشور با تنظيم دادخواستي با بيش از 2 هزار امضاء خواستار برخورد قاطع و قانوني با وي شد. دانشجويان اين دادخواست را روز گذشته (سه‌شنبه) 10 مهرماه به قوه قضائيه تحويل ‌دادند.
قلم
-متن کامل اين دادخواست به شرح زير است: پس از ماه‌ها انتظار، خبر بازگشت آقاي مهدي هاشمي رفسنجاني مطرح شده است. مدت‌هاست که اتهامات متعدد و گسترده‌اي به وي وارد است که دستگاه قضا تاکنون اقدام عاجلي در اين زمينه صورت نداده است. برخي از اعترافات متهمين اصلي فتنه 88 نشان مي‌داد که مهدي هاشمي با عنوان آقازاده درجه 1 کشور
قلم
-تاکنون اقداماتي را انجام داده است که به نص صريح صحبت‌هاي وکيلش به خاطر فرزند هاشمي بودنش شکل گرفته است. ما هنوز داغدار از دست دادن برادر بسيجي خود حسين غلام کبيري هستيم. اين دادخواست از برادر اجمند و فاضل جناب آقاي آملي لاريجاني رياست قوه قضاييه مي‌خواهد
قلم
-مسلما در اين راه خداوند متعال ياور شما خواهد بود چرا که قرار است دستگاه تحت امر شما حق مظلوم و ظالم را تفکيک و تقسيم کند. ضرورت برگزاري اين دادگاه در اولين دقايق حضور مهدي هاشمي در کشور کمتر از برگزاري دادگاه‌هاي فساد 3 هزار ميلياردي نيست و افکار عمومي ايران تشنه شنيدن حقايقي هستند که سال‌هاست از عدالتخوانه جمهوري اسلامي طلبکارند.
قلم
آيا مي‌توانند به همين سادگي اصل 49 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران را ناديده بگيرند که دولت (نظام جمهوري اسلامي ايران) را موظف مي‌کند تا ثروت‌هاي ناشي از ربا، غصب، رشوه، اختلاس، سرقت و غيره را گرفته و به صاحب حق رد کند و در صورت معلوم نبودن او به بيت‌المال بدهد.
قلم
رياست محترم قوه قضائيه دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر کشور حفظ جايگاه نظام اسلامي را از اوجب واجبات مي‌دانند و رسيدگي به اين پرونده و احقاق حق ملت را که طبق ماده 187 قانون مجازات اسلامي، محارب محسوب مي‌شود يا حداقل طبق ماده 500 قانون مجازات اسلامي محکوم به مجازات‌اند، از جنابتان خواستارند.
تسبیح دیجیتال
قلم
رتبه 95
1 برگزیده
493 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
قلم عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top